Kennismaken met 't Vlot

Op de volgende dagen zijn de Open Inloopochtenden op 't Vlot. Ouders kunnen vrijblijvend een kijkje komen nemen in de school. Kinderen verzorgen de hele ochtend rondleidingen en ouders, stamgroepleiders en directie zijn aanwezig om informatie te geven en/of vragen te beantwoorden.

Aanmelden hoeft niet (maar mag wel via vlot@jenaplanschool.nl), tussen 9.00 en 11.00 uur kun je gewoon binnenlopen.

....

Ouders kunnen onderstaand formulier invullen om een afspraak voor een kennismakingsgesprek te maken.

Inloopochtend

woensdag 13 maart 2024

woensdag 22 mei 2024

Dit schooljaar zijn de kennismakingsmiddagen op de volgende data:

Kennismakingsmiddagen :

donderdag 7 maart (14.30-15.30 uur)

woensdag 24 april (15.30 - 16.30 uur)

Woensdag 13 juni (14.30-15.30 uur)

Als u, als ouder van een peuter (jonger dan 4 jaar), kennis wilt maken met onze school kunt u vrijblijvend onderstaand formulier invullen, waarna wij zo snel mogelijk contact met u op zullen nemen om een afspraak voor een rondleiding en kennismakingsgesprek te maken.

Nieuwe kleuter

Het eerste kennismakingsgesprek van ouders met een kind dat nog 4 jaar moet worden, wordt verzorgd door een van de stamgroepleiders. Deze vinden dan ook meestal na schooltijd plaats.

Zij-instroom

Indien het gaat om een wisseling van basisschool en er is eventueel nog ruimte in de betreffende stamgroepen, zal het kennismakingsgesprek plaats vinden met Gemma Beus (directeur). In principe vindt het eerste gesprek alleen met de ouders plaats. Uiteraard is het in een later stadium ook altijd mogelijk voor het betreffende kind of kinderen om kennis te maken met 't Vlot. Meer informatie over de aannameprocedure voor zij-instromers is te vinden op de volgende pagina: 'Aanname-procedure'.

Let op: onderstaand formulier is slechts een verzoek tot kennismaking.

Een formeel aanmeldformulier (op papier) wordt na de kennismaking overhandigd of toegezonden!

Invoer:

Gegevens van ouders

Achternaam *
Naam / namen ouder(s)  *
Adres en woonplaats  *
Telefoonnummer *
Emailadres *

Gegevens van kind

Nieuw of zij-instroom? *
Voornaam kind *
Achternaam kind(eren)
Geboortedatum kind *
Leeftijd kind *
Huidige jaargroep  *
Zijn er broertjes of zusjes in de basisschoolleeftijd?

Informatie huidige school

Indien zij-instroom, reden van schoolwisseling
Naam huidige school
Plaats huidige school
Is de huidige school op de hoogte van uw interesse in onze school?

Overige

Overige opmerkingen / bijzonderheden
Hoe bent u bij ons terecht gekomen?
Website school
Andere website