Een school waar je mag zijn wie je bent....

Op de jenaplanschool 't Vlot mag elk kind, ouder en medewerker zichzelf zijn. Elk mens is tenslotte uniek. Al deze bijzondere mensen samen, maken onze school tot een hechte, betrokken en inspirerende gemeenschap.

Nieuws

Preview foto
Nieuwe schooltijden m.i.v. volgend schooljaar
15 apr 2018 - Het bestuur heeft afgelopen week besloten, het Vijf-Gelijjke-Dagen-Model in te voeren voor de PPS en 't Vlot, m.i.v. het nieuwe schooljaar. Alle kinderen gaan dan dagelijks van 8.15 tot 13.50 uur naar school. Voor de jongste kinderen worden tevens zes, vrij in te vullen, Snipper-dagen geintroduceerd. De onderbouwing van dit besluit is aan alle ouders gemail en is ook te vinden op de speciale pagina. De MR heeft inmiddels ingestemd met dit besluit van het bestuur. 
Lees meer ›

Preview foto
Leerlingenstop voor groep 2 t/m 8
07 apr 2018 - Tot onze spijt moeten we mededelen dat we met ingang van 7 april een leerlingenstop hebben moeten instellen voor groep 2 t/m 8.  Hoewel we alle kinderen een plek gunnen op onze jenaplanschool, zijn we helaas momenteel volledig volgestroomd. In alle stamgroepen zitten we momenteel op ons maximaal aantal leerlingen. Dit betekent dat we in ieder geval dit schooljaar geen plek meer hebben in de groepen 2 t/m 8. Alleen in de onderbouw is nog ruimte voor nieuwe kleuters. Ouders van toekomstige  kleuters kunnen nog een kennismakingsgesprek aanvragen via het formulier op onze website. 

Preview foto
Voortgang onderzoek schooltijden
16 mrt 2018 - In de afgelopen weken zijn de ouders van ’t Vlot en de PPS geïnformeerd door de directie over hun zoektocht naar een oplossing voor een aantal praktische problemen m.b.t. de schooltijden. Hierbij is het voorstel gedaan om over te gaan van het continurooster naar het vijf-gelijke-dagen-model. Op inloopochtenden, een extra ouderavond en via de mail is hierover zo open mogelijk met ouders van gedachten gewisseld. Dit heeft geleid tot een extra variant waarbij de woensdagmiddag een vrije middag blijft. Er is een speciale webpagina gemaakt over het onderzoek: KLIK HIER!